Vážené klientky, vážení klienti,
naším dlouhodobým cílem je spokojenost se službami, které zajišťujeme v rámci našich smluvních partnerů, vstřícnost personálu a kvalita péče na nejvyšší možné úrovni.
V případě závažné nespokojenosti s našimi službami máte právo podat stížnost. Především bychom byli rádi, aby k vyřešení Vaší nespokojenosti či jiných potíží došlo ihned při jejich vzniku. Neváhejte se obrátit na koordinátorky, které Vás doprovází na vyšetření, či nás kontaktujte na klientské lince: tel. č. +420 702 101 001.
V případě, že nedošlo k uspokojivému řešení Vašeho problému, máte právo podat stížnost formálním způsobem:
KDO MŮŽE STÍŽNOST PODAT?
- pacient
- zákonný zástupce nebo opatrovník pacienta
- osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav, nebo pokud zemřel
- osoba zmocněná pacientem při doložení písemné plné moci
CO MUSÍ STÍŽNOST OBSAHOVAT?
- informaci, kdo ji podává a čeho se týká
- v případě fyzické osoby jméno, příjmení, datum narození, bydliště a podpis
- v případě právnické osoby název, sídlo, IČ a označení statutárního orgánu
- uvedení, čeho se stěžovatel domáhá
- písemnou plnou moc zástupce, který podává stížnost jménem jiné osob
Pokud stížnost nemá tyto náležitosti, není srozumitelná, je nečitelná, nebo je k jejímu vyřešení třeba doplnit jakékoliv informace, vyzveme Vás k doplnění.
Anonymními stížnostmi se zabýváme pouze v mimořádně závažných případech.
JAK A KDE LZE STÍŽNOST PODAT?
- osobně
- písemně dopisem na adresu: Altoa s.r.o., Maislova 38/15, 110 00 Praha 1 - Josefov
- elektronickou poštou na e-mail: stiznosti@altoa.cz
CO BUDE NÁSLEDOVAT?
- potvrdíme Vám přijetí stížnosti
- do 30ti dnů Vás budeme informovat o průběhu řešení
Podání stížnosti nemá žádný vliv na další poskytování služeb.