Klientská karta Entry nabízí pro klienty nadstandardní péči po celý kalendářní rok. Karta může sloužit i jako benefit pro zaměstnance, přičemž náklady, spojené s platbou péče v rámci firemních benefitů, jsou daňově uznatelné.
Zdravotní služby v rámci Klientské karty Entry jsou sestaveny s cílem zajištění nejlepší zdravotní péče po celý rok, při zachování plného soukromí klienta.
Klientská karta Entry má platnost jeden rok od zakoupení a je nepřenosná.
ZDRAVOTNÍ SLUŽBY:
- zprostředkování 5 zdravotních vyšetření v nejkratším možném čase
- přístup k lékařům ostatních specializací a k dalšímu vyšetření
- péče zajištěna dle časových možností klienta
- vystavení dokladu o pracovní neschopnosti
- minimální čekací doba mezi vyšetřeními
- zajištění doprovodu a koordinace veškeré zdravotní péče
- hrazení regulačního poplatku za pohotovostní ošetření
- e-mailový servis do 24 hodin v pracovních dnech
- možnost vystavení receptu na základě předchozí péče
- bezplatné parkování na parkovišti během celého kalendářního roku